2 entry daha
  • asla alınmaması ve başlanmaması gereken oyundur.

    tam bir vakit sömürücü, çekirdek gibi gidiyor. bünyede adeta uyuşturucu etkisi yapıyor. dün akşam aldım ve aralıksız 7 saat oynadığımın farkında bile değildim.

    çok değişik bir tarzı var. oyunun basit tercümesi döngü kahramanı. formula pisti gibi bir yolu var. kamp ateşinden başlıyor ve 1 tur dönüp kamp ateşinde bitiriyorsunuz. yol üzerinde çeşitli yaratıklar çıkıyor. bunları kahramanımız otomatik dövüp lootlarını ala ala güçleniyor. tabi ekipmanları elle takmanız lazım. her turda da yaratıklar güçleniyor.

    yaratıkları dövünce bir de kart düşürebiliyorlar. bu da oyunun deste kurma ve kartları oyundaki piste ve pist dışı ve içindeki boş alanlara yerleştirme mekaniğine giriyor. 4 farklı kategoride çeşitli kartlardan toplam 7 ile 12 kart arasında bir deste kurabiliyoruz. her kategoriden en az 2, ya da 1 kart koyma zorunluluğu var. bunlarla haritaya ve yola çeşitli yaratık çıkartan alanlar ekleyebiliyoruz.

    son olarak da, kamp ateşindeyken döngüden kaçmayı seçersek bir üs kurma mekaniği karşımıza çıkıyor. burada da, çeşitli kaynaklar harcayıp çeşitli binalar inşa ederek, kahramanımıza kalıcı bonuslar verebiliyoruz, ya da yeni sınıf, özellik ve crafting gibi mekanikleri açabiliyoruz. ayrıca bu binalar upgrade de edilebiliyor ve yeni binalar ve bazı upgradeler ile destemize katabileceğimiz yeni kartlar da açılıyor.

    başta sadece savaşçı sınıfı bize açık. ileride rogue ve necromancer da bina yaparak açılabilyor. savaşçı düz tanklık yaparken, rogue daha çok düşman saldırılarından kaçınıp hızlı öldürmeye yönelik bir sınıf. necromancer'e daha gelemedim.

    bu mekaniklerle formula 1 pistine çeşitli yaratık vs gibi zorluklar atıp, pistte tur ata ata bunları dövüp güçleniyoruz. haritaya koyduğunuz neredeyse her kart bir boss çubuğunu dolduruyor ve bu çubuk dolunca, kampınızın ortasına boss geliyor ve bu karenin etrafındaki 9 boş kareye de kendisine buff veren bina dikiyor. eğer bu kareleri doldurduysanız buralara kendisine buff veren bina dikememiş oluyor.

    boss biraz fazla vuran ve zorlu bir abi olduğu için, başlarda kaynak toplayıp kaçarak base bina ve upgradeleri yapmak daha mantıklı. kaçma işini de baştan iyi tahmin etmek lazım. kamptayken kaçarsanız, topladığınız tüm kaynakları alıyorsunuz. kamp dışındaki karelerde kaçarsanız topladığınız kaynakların %60'ını, ölürseniz de %30'unu alarak kaçmış oluyorsunuz. dolayısıyla ölecek gibi olursanız, oyunu durdurup savaşa girmeden hemen kaçmak mantıklı.

    ekipman stratejisi ve deste kurma stratejisi önemli. onlar da oyunun kilidini açan şeyler. doğru ekipman ve desteyle kaynak farmlayıp güçlenince bossu kesip, toplanabilecek maksimum kaynakları aldıktan sonra kamptan kaçmak caiz.
12 entry daha
hesabın var mı? giriş yap