44 entry daha
  • teoman'ın müziği bırakması ardından aşağıdaki dizeleri yazmış kişi. yazısından anlaşılıyor ki candan erçetin ile hala konuşmuyorlar. yazık. konuşsalardı daha nice müthiş besteler çıkardı ortaya.(tamam adam teoman'a yazmış ama napıyim çok ilgimi çekti).

    sevgili teoman

    teoman hey

    ben mete

    babanın öldüğü yaşı geçmiş de olabilirsin,

    17'lerle arandaki mesafe açılmış da olabilir.

    olur. olur işte. olmak böyle bir şey.

    bi daha düşün.

    ben de 27 yaşımda öleceğime emin biri olarak, 22 yıldır bedavayım.

    kızdım sana bil.

    sırf sen bil isteseydim, bulurdum telefonunu bi yerden, arardım, söylenirdim.

    ''anne'' diye şarkı yazıp, başka birine verip, söyletmek gibi değil.

    ciddi olduğumu bil diye, bizbizede erimesin diye, burdan söyleniyorum işte.

    benden bil diye.

    ve bi daha düşün.

    ben daha ısınamadım bile, sen nasıl kızdın ki piyasaya.

    17 yıl olmuş, şarkılarımı söylüyor biri.

    basıp, çoğaltıyor ötesi-berisi.

    ne adımı anar, ne halimi bilir, ne beş kuruş öder, ne teşekkür eder.

    diyecek bişey kalmadığında, dost dost diye tenezzül indirir.

    demek dosta benzermiş o birisi.

    ben 11 yıldır şarkılarımı söyleyen dinleyicilerimi duyamadım.

    seyre gelenlere kızmak da mümkün tabi.

    bi daha düşün.

    kayahan gibi yasaklasa mıymışım ben de(hey gidi türkçe).

    sanki nilüfer'e mi bestelenmişti herbiri.

    kimden çıkaracağız hıncımızı biz, bizi sevenlerden mi.

    bizi dinleyenlerden mi. kaldı ki'' her kes sevdiğini öldürür'' lafı da elif şafak'ın değil, fassbinder'in ''querelle'' filminin tema müziği olan, yaşlanmaktan hicap duymak ne kelime, sanki yaşlansın diye beklenen güzeller güzeli jeanne moreau tarafından seslendirilmişti. bizim güzel yaş-aldığını göreceğimiz, alnı-burnu yılana isteyerek ısırtılmamış kaç yılanımız, pardon starımız kaldıysa...

    bi daha düşün.

    bu bir meslek değil ki istediğinde terkedesin.

    o seni terketmeden, sen o'nu terkedemezsin.

    kızayım mı şimdi yapımcılara. neresini yapmışsa, yapılanın.

    kız tabii ki reklamcıya ama, fazla da muhatap olma.

    yoksa soğursun kendinden, hem de müziğe kızıyorken.

    saçıma mı kızayım ağardı diye, 27'imden beridir öyle.

    sen de boyatmayıver olsun, bitsin. zordur insanın kendini öyle görmesi, aynada, herhalde.

    yeni yeni benzemeye başlamadı mı yüzümüz ruhumuza, takma gerisini, boş ver ötesini.

    ama iyi yaptın, zora soktun işini.

    şimdi kendini adama şansın var.

    şimdi sevilmeyi, geri ödeme şansın bol.

    bi daha düşün ve de ki, (bu sadece bi dilek)

    kızdım ya, anlayın ya. bozulmuştum, düzeldim yaa.

    sana mı kaldı bile diyebilirsin bana. bu ne zenginlik di mi.

    bak tam da tersinden doğru, nasıl da gençleşiyoruz hepimiz.

    bir daha düşün.

    gel-gelelim sanatçının farazi ve marazi olduğu konusunda; rock ve pop kadar benzeyebiliriz.

    bilirsin.

    sınıf tarafından rededilirken kendini temize çeken ''rock'', ''pop'' karşısında sınıfsal kalmaya avlanmaktan, kurtaramadı kendini.

    eurovision birincisi bestemiz ''pentagram''dan. teoman.

    bi daha düşün.

    yaş-alsa da ''rock'' olmayı, senin düşündüğün yoldan duymak isteyecek akranların var. gani gani. sevmedikleri şeyleri, duymak istiyorlardır senden, bugünün aklıyla.

    kimi, doğru bulduğunu herkese anlatmak adına sıfatını hiç önemsemez,

    kimi söylediği lafın gittiği adresi kollarken, seçkinciliğinden habersiz, seçer de seçer.

    öyle ya da böyle.

    ''sanat'' bu ikisinden de bağımsız olarak;

    doğru olduğuna inandiğin ''gerçeği'' rededilemez halde sunmaktir.

    başka bir tanım yapan varsa anlını karışlarım.

    bi daha düşün. düşünmek iyidir.

    aması maması yok bunun.

    hepimiz yapabildiklerimizi yapalım ki, yeni kuşak ne yapmaması gerektiğini iyi bilsin.

    kesinlikle sevgilerimle.

    mete özgencil.

    link için:https://www.facebook.com/…-teoman/10150261667394562
63 entry daha
hesabın var mı? giriş yap