• counterstrike'in eskimeyen haritasi.basinda "de"olmasi bomba kurma-cozmeye yonelik bir harita olmasindandir.(harita; ismi basinda "cs"var ise rehine kurtarma ;"as" var ise vipnin olmeden belli bir noktaya ulasmasini saglama ustune kurulu olur.)
  • aylarımızı harcadığımız haritalardan biri. yapanların eline koluna sağlık hala mesai sonunda açar oynarız arada. mansion ve assault da unutulmaz tabiki.
  • rush tahtaya anlayışının geliştirilmiş olduğu haritadır.bu taktik tutmazsa genelde tutulan şey penis olur .
  • counterstrike'in huzur veren map'i.. yesil/mavi pastel tonlari ve sessiz sakin havasiyla bir sayfiye mekanidir ayni zamanda. arada bir elektrik carpiyo ama o her zaman oluyo zaten.. de_aztec diye gecer.
  • teröristlerin ezik kaldığı cs haritası. asma ve köprü altı aynı zamanda balkona açılan kapı awp ile tutulduğunda teröristlerin base'den çıkma şansı çok azalır savaşı bölgelerinde kabul ederler ileri düzeyde hızlı ve çevik oyuncular olmadığı taktirde sıfıra karşı kaybetme olasılığı yüksektir.

    terörlere kazandıracak birkaç taktik.

    1- ilk elden takım halinde asmadan rush yapın birkaç kişi deagle almalı bu rush sırasında diğerleri silah almak yerine diğer el için hazırlanmalı başarılı olunursa 2-3 el daha asma rush devam ettirilip counter timi base hapsedilir. başarılı olunmazsa kazınalan dolarlar ile bir daha ki el için silah alınıp tekrar asmadan rush yapılır başarısızlık halinde plan b ye geçilir.

    2- (plan b) birinci planın başarısızlığı halinde 3-4 el bölgenizde savaşı kabul edin kapı ve asmayı sağlam tutun ama kapının arkasından edilen ateşe dikkat edilerek. bu zamanın sonunda awp alıp mümkün olduğunca hızlıca asmaya ilerleyin iki sütunun arasından asmayı gözetleyin geçeni vurun kaçırmamaya gayret gösterin sonra çıkıp daha net bir alandan bakın takıma asmanın temiz olduğunu söyleyip gitmelerini sağlayın. takım halinde başarısızlık devam ediyorsa.. c planına geçin

    3 - (plan c) suya inip ( gene hızlı bir şekilde) asmayı bomba yağmuruna tutun muhtemel awpcilerden 2si ölecektir yada health düşmüş olacaktır geri dönüp aynı hızla asmadan basın c4 ü getirmeyi unutmayın kurduktan sonra ct'nin baseden dolaşıp arkaya geçin hainlik yapıp arkadan vurun. başarısızlığınız hala devam ediyorsa d planına geçin

    4- (plan d) awp almaya çabalayın kendi basenizde bulunan suyun en arka bölümünden yukarıyı ve aşağıyı net görebileceğiz açıyı yakalayın mümkün olduğunca bol adam öldürmeye gayret gösterin sabırlı olun. baktınız gelen yok yukarı çıkıp asmayı gözetleyin sakın kapıdan çıkmayın! başarısızlık birtürlü yakanızı bırakmıyorsa.. e planı var endişe etmeyin

    5 - (plan e) takım olarak nasıl map bu ya aa değiştirtelim şunu baskısı yapın diretin eşit maplara geçin.

    not : plan a'nın tıkır tıkır işlemesi halinde 3-4 el asma bastıktan sonra kapıdan çıkıp hemen karşıdaki sütunların arkasına saklanın hem ct kapısını hemde base girişini görecek şekilde mevzilenin awp ile keklik gibi avlayın ct'yi ama tek kişi olmaz 2-3 adam çıkın mutlaka birisinde oto silah olsun.( gelen bombalara dikkat edin)
  • turn başlar başlamaz haldır haldır koşmak gereken haritaydı. freezetime 0 ise tadından yenmezdi. koşarak silah almayı öğrendiğim haritaydı ayrıca. awp + d.eagle favori silahlarımdı ama çok para gerekirdi.
  • bu haritada ihtiyacınız olan şey şudur:

    stopsound
  • narby tarafindan 8 saatte yapilmis, bomba yerlestirme ve imha etme temelli counter-strike haritasi. terorist takim aztekler'den kalma tarihi eserleri yoketme ve ct'ler ise koruma gorevi ustlenirler. yakin ve uzak catismalarin dengelendigi bir haritadir.
  • cekirge sesi icin her round ba$inda "stopsound" komutunun kullanilabilecegi harita.
  • counter strike source ile muthis bir hale getirilmis haritadir. gercekten grafik kalitesi inanilmazdir. bazi roundlarda yagmur yagar, bazen yagmur round ortasinda durur. source'a cevrilmis harita, ilk de aztec'in halidir. yani o "aztec 2000" olup sonra ilkini yolcu eden harita degildir, arka mekanlara kadar uzatilmamistir.

    ancak su ana kadar harita bazli karsilastigim ilk bug buradadir. counter-terroristlerin basladigi yerde, kopruye gidecekmis gibi yapip saga donuldugunde bir duvar vardir, oynayanlar bilirler. bu duvara genellikle bir snipertuner, hem tahta kapiya bakar, hem de sudan gelebilecek tehlikelere (yani sudan gelindiginde cikilabilecek sag taraftaki dar yokus) bakabilir. genellikle sudan gelen tehlike cok yakinda oldugundan burada problem yasanabilir.

    iste orada, en sagdaki duvarin dibinde, duvardaki cikintida siper alinmaya calisilirsa, cikinti ile yer arasindaki ufak bir sey nedeniyle sikisilabilir, ve vurulunmadigi surece, ya da sansliysaniz surekli sicrayip egilmediginiz surece buradan hareket edemezsiniz. oyle bir takilirsiniz ki, surekli titrersiniz ve nisan da alamazsiniz.

    ayriyeten counter-terroristlerin basladigi yerde iki tane apc durmaktadir. nehir de artik cok guzel hale gelmistir, su efektleri inanilmazdir.
hesabın var mı? giriş yap