• ne işe yaradığını halen anlamadığım enteresan plugin. ne firefox ne explorer üzerinde 1 kez bile çalıştıramamış olmam sadece benim beceriksizliğim olmamalı.
  • bazı yerlerde decepticon'ların ikinci lideri olarak geçer. yalnız nasıl oluyorsa ne zaman megatron anormal bir şekilde ortadan kaybolursa starscream hemen kontrolü ele alır ve hiçbir decipticon da bunu sorgulamaz. shockwave kişilik bakımından soundwave ve starscream arasında yer alır. o soundwave gibi megatron'a sadıktır, mantıklı düşünür, farklı olarak her hareketini sebep sonuç çerçevesinde yapar (soundwave sadece sadıktır, ona göre megatron söylüyorsa mantıklıdır, shockwave ise megatron dünyada iken gezegeni havaya uçurmayı düşünmüştür, bu onun için megatron'un yaşamasından daha mühimdir). diğer taraftan starscream gibi lider olmak ister ama starscream gibi kişisel sebeplerle değil de bunun daha mantıklı olduğunu düşündüğü için ister. amma velakin shockwave'nin hareketleri fazlasıyla öngörülebilirdir, sırf bu sebepledir ki hayal gücü geniş olan starscream'ın her zaman bir adım önde olduğunu söyleyebiliriz.
  • liam gallagher reisin yeni şarkısı. instagramdan dinletti bugün, spotifya gelse de doya doya dinlesek.
  • 2019 yazina 60'lari getiren bol buzlu cin tonik tadinda rock'n roll sarkisi.

tam bir shockwave
  • wall of glass 2.
    albümle (why me why not) ilgilili beklentiyi de pışpışlıyor.
  • liam gallagher'ın ismini why me why not olarak duyurduğu yeni albümünden yayınlanacak ilk single.
  • liam gallagher’ın wall of glass’la yaktığı ateşi harlayan şarkı. söz yazarları liam (şüpheliydim ama as it was'ı izledikten sonra müdahalelerine ikna oldum.), greg kurstin ve andrew wyatt.

you sold me right up the river
    you had to hold me back
    you could’ve looked for the sunshine, yeah
    but you had to paint the whole thing black

now i'm back in the city
    the lights are upon me
    they tried to keep me locked away
    but hallelujah i feel free

all your darkness has come back to you in time
    brace yourself world, it's about to blow your mind

it's coming round like a shockwave, hey
    it's coming round like a shockwave, hey
    you've played the game one too many times
    you're gonna burn until you behave, hey
    maybe the shame will open your eyes
    it's coming round like a shockwave

you made your bed all pretty
    you reap what you sow
    backed stabbed all your friends
    and yes it's all about who you know

so don't you dare look my way
    to try to make you cry
    i don't have to do a thing to you
    'cause it's coming from the starry sky

you’re a snake
    you’re a weasel
    you’re a pebble in the sea
    and the pain you feel is washing over me
  • kendini kurdururken kullaniciya arada bir de norton internet security cakan plug-in. bos bulundum, cikan uyari ekranina "yardir gitsin" dedikten sonra pencere kapanirken norton 360'in logosunu gorup kufuru bastim.

sabah uyandigimda bilgisayarimda nur topu gibi bir norton internet security kuruluydu. sozum shockwave plug-in'ine; arkadasim sana ne sen kurulsana pasa pasa. sizin yapacaginiz ticari anlasmalarini ta agzina sicayim ben.
  • myrath - desert call;

shockwave

it's like a shockwave to your brain
    a voice that makes you go insane.
    you feel that fire in your eyes,
    no more chains and no more ties.

that freedom running in your vain,
    under the pressure and the pain.
    you're getting just as cold as ice
    like you'd get 7 with one dice.

when you're feeling wild, immature as a child.
    like a need to hit the road, ride the lightning like a god.

feel like an atomic bomb,
    from the cradle to the tomb.
    from the desert to the pole,
    just let there be rock 'n roll.

even when you're feeling low,
    in the worst days that you might know,
    try to pick up your guitar,
    raise the volume to the stars.

when you're feeling wild, immature as a child.
    like a need to hit the road, ride the lightning like a god.
  • bir prot warrior büyüsü. pull yapılır, moblar karşınıza gelir çakarsını shockwave i kafanız rahatlar.
hesabın var mı? giriş yap