• --- spoiler ---
    kemalin kızının, abisinin katili olan orhan amcasını değil de affedemediği babasını öldürmesinin ardından behzat'ın şule benim kızım demesi anlamlı olmuş. bi de kemalin kızı nasıl döktürdü öyle. ablamız istemeden de olsa behzata ayna tuttu, o olmasa bu itiraf de gelemezdi herhalde.
    --- spoiler ---
  • --- spoiler ---

    57. bölümünde çok saçma bir yere takıldığım dizi. şimdi bu katil çıkan kızımızın abisi vurulmuş küçükken. kızın dediğine göre annesi koreli amcayla evlenmeden hemen önce ölen adamla birlikte olmuş kız o adamdanmış. peki bu durumda abi kimden. oğlan koreli amcadansa bu aşk üçgeninde zamanda atlamalar mı meydana geliyor? ölünün arkasından konuşmak olmaz diye rahmetlik anne hakkında varsayımlar dökmüyorum ortaya!

    --- spoiler ---
  • pazar=behzat ç. gecemin amına koyulmuştur.izleyemedim,izlettirmediler.ben de koyma işini layıkıyla yapanların hürrem gecesini mahvetmezsem adam değilim.yakaladığım tek sahne amirimin sarhoş olduğu sahneydi ve süperdi.
  • koreli dayı bu bölüm mahsun kırmızıgül'e selam falan değil bayağı çakmıştır..

    -kızım bir film izlemiş çok duygulanmış, aldı beni huzur evinden buraya getirdi. orada her şey ayağıma geliyordu, burada her haltı ben yapıyorum..
  • burda (bkz: #27660849) bi kaç bölüm önce sıkıntıdan bi sürü ayrıntıya takıldım dediydim evet ne var, ama o koskoca bir bölüm bile bu haftaki savcı esra sahnesine değermiş meğersem!

    bir insan bu kadar mı güzel döker içini arkadaş!

    o kadar güçlü, o kadar mağrur bir kadının bütün gardını düşürüp behzat gibi inat gurur yapmayıp -bi yandan ağlamamaya çalışırken tıkanıp- bu kadar içten olması muhteşemdi tek kelimeyle.

    evet amirime laf yok tabi ki o başka, ama kimse kusura bakmasın esra behzat'tan çok daha mert davrandı davranıyor. üstelik cesur. bunun "karı dırdırı"yla türk kadını olmakla zart zurt ilgisi yok, tüm kalbini tüm hayatını ortaya koyduğun bi aşkta o kadarcık saygıyı hak etmekle ilgisi var. bir insana tüm nazını çekmesine rağmen siktir git dersen sonra gidince de darılmayacaksın.

    neyse velhasıl larissa üzdü hepimizi ama kurtuldu aslında bi bakıma.

    bir de; akbabuşun yüzünü buruşturup "at mıyız biz la" deyişine, behzatın fırlattığı sandalyeye sağlık tatlım, şahane bir bölümdü hakket.
  • --- spoiler ---
    savci esra:
    - sorunlarin var behzat
    --- spoiler ---

    (bkz: no shit)
  • sözlükteki entry sayısı açısından da canan ergüderin muhteşem oyunculuğu finaldeki cliffhanger'i geride bırakmış. takdir ediyoruz.
  • başındaki günlükte yazılanlardan finale kadar tutarlı bir bölümdü.oyunculukların muhteşem olduğu bir bölümdü özellikle savcı esra (bence).

    --- spoiler ---
    akbaba’nın tabiriyle” çene ishali“ olmuşorhan amca üvey kızının tabiriyle kendinle çelişen birisiydi ama bomba bir karakterdi ve kore savaşıyla ilgili akbaba ve hayalet'e arabada dediklerini de başka yerden duyamazdık bu tip ayrıntılara önem verip hatırlattığı için seviyoruz bu diziyi.
    akbaba-hayalet in büroda dün neredeydin muhabbetinin sonunda
    akbaba: öyle çıktın mı la yatağı yorganı toplamadan
    hayalet: hee sessizce çıktım ben ayıp oldu diimi la
    ayrıca akbaba arabada -orhan amca’yı büro ya götürürlerken- leyla ile mecnun tonlamsıyla “radyo mu açsak?” demiştir.
    absinth sahnesi de zaten evde içme sahnelerinde ayrı bi yere sahip oldu. bu ne abi haa %75 mi o şekerle içiliyor o tamam akbaba: at mıyız la biz
    behzat ç. :e bu iyiymiş
    amirimden harun’a tavsiye: olm biz çalışmazsak a.. götü dağıtırız
    amirimin derdinden kurtulduğu final oldu, katil kızla konuşması da büyük etkendir itirafı için.

    --- spoiler ---
  • ağzını sivriltip konuşan kadın karakterler türedi. o gazeteci hanım kız yetişiyordui. sonra savcı hanım ne güzel içlendi öyle: dümdüz figan ederek değil, böyle tekleyerek, tıkanarak, düğüm düğüm.

    hamiş:takım tutmuyoruim.
  • savcı esra oyunculuk dersi verdi bu bölümde. amerika'da oyunculuk eğitimi aldığını okumuştum bir ara.yaramış demek. tiyatro tadında izledim tiradını.
hesabın var mı? giriş yap