• annemin hande yeneri klibinde giydiği siyah çorapları gördüğünde; - ben de istiyorum bu varis çoraplarından... dediği şarkı.
  • video klibi ekranlarda dönmeye başlayan, 2006 model sifir hande yener sarkisi. guzel sarki, guzel klip. hande yener süper isler cikartiyor* eger albumun tamami da bu sarkinin kivamindaysa o zaman tadindan yenmeyecek ` : tadindan dinlenmeyecek` nur topu gibi bir albümümüz daha oldu demektir.
    (bkz: gözümüz aydın)
    (bkz: bütün parçaların güzel olduğu albümler)
    (bkz: apayri)

    sözlerini de yazalim tam olsun:

    gönül su ben de yazı, yazılamaz
    unutulan aşkın yası tutulamaz
    ne git dedim ne de kal
    sevene (gidene) kelepçe vurulamaz

    çok yoruldum, bi daha olmaz
    terli terli tekrar koşulamaz
    başka şey yok, aşk var gözümde
    bu kız saf, kötülük yok içinde

    sıkılmıştım zaten inadından
    düşen bin parça asık suratından
    haklı sensin
    sen öyle san

    gönül su ben de yazı, yazılamaz
    unutulan aşkın yası tutulamaz
    ne git dedim ne de kal
    sevene (gidene) kelepçe vurulamaz
  • sözlerine hasta olduğum göksel şarkısı. sözleri komple kendime armağan ediyorum şu anda. evet ettim. üstelik bu daha ilk dinleyişimin izlenimi. of of.

    ''arsız çocuğu uyandırdın içimdeki
    yalnız benim olman için
    savaştım her aşık gibi''
  • "terli terli tekrar koşulamaz" kısmı beni bir hayli düşündüren parça.

    -yiğidim az otur hele, bak terlisin. soluklan biraz.
    -güzel maçtı. hakem oyuna iyi konsantre olmuş. 3 puanı aldık, mutluyuz. önümüzdeki maçlara bakıcaz.
  • klibiyle, sounduyla, solistinin klipteki saciyla basiyla madonna'nin hung up'ini andiran 2006 model hande yener sarkisi. beste ve düzenleme pek leziz, emek sahibine* aferin diyoruz. piyasadaki balcik balcik islerden apayri bir is cikardigi icinse kizimizi kutluyoruz.

    2019: hala dinleniyor.
  • bilincin ilk hali emmaredir. emmare tabiat ve madde seviyesine düşmüş altbeynimizdir. bu noktada artık o tabiatın bir hayvanıdır. algısı da artık ona göredir.

    gerçekte altbeyin için limit yoktur. titreşim frekansını yükselttikçe evren ile enerjisel bir etkileşime girer ve evrenin en özüne, hakikatin tâ kalbine nüfuz edecek potansiyele sahiptir.

    üstbeyin, korteks veya zihin ise kişinin altbeyin ile erişebildiği yaşantıyı, akıl ve mantık kalıplarına ve dahi söze döker. söz yani kelam üstbeynin ayrılmaz bir parçasıdır. bu nedenle kelimelere hapsolmuş bir bilinç asla madde hapishanesinden kendini kurtaramaz. ancak namaz, çokça zikir ve kuran okumak gibi yöntemleri devreye alarak kelimelerin üstüne yükselebilir ve üstbeynin kelepçelerinden bilincimizi kurtarabiliriz.

    aylarca gezindim, yıkık ve şaşkın,
    benliğim bir kazan ve aklım kepçe.
    deliler köyünden bir menzil aşkın,
    her fikir içimde bir çift kelepçe.
    (nfk)

    diğer yandan altbeyin şah, üstbeyin ise vezir hükmündedir. üstbeynin bağımsız bir şekilde kendi kendine kararlar alması mümkün değildir. o tamamen altbeynin emrindedir ve onun kendisine sunduğu dairede iş görür.

    bilimperestlerin zokasını yutmuş günümüz insanı maneviyat için delil arar; ispat ister. adamların üçkağıtçılıklarına dikkat buyurunuz! altbeyin frekansı tabiat ve madde seviyesine inmiş durumdadır. bu seviyede maneviyatın izi bile yoktur. üstbeyin o limitli dairede iş görmekte ve kendisine sağlanan verileri akli prensiplere bağlamaktadır. eğer altbeyin ona maneviyata dair bir takım algılar sunsaydı, elbette üstbeyin onu da aklileştirir ve kabiliyeti miktarınca söz kalıplarına dökerdi; ama ne yazık ki madde ve tabiat seviyesinde maneviyat verilerine erişim söz konusu olamamaktadır.

    bu noktada insanlık kısır döngüye girer. madde ve tabiat seviyesi bilinç döner dolaşır hep kendini yeniden üretir. bilimperestlik de dünyanın resmi dini olur. dinlerdeki kalbin taşlaşmış veya katılaşmış olması da işte budur. yani altbeynin titreşim frekansının madde seviyesine düşmüş olmasıdır. yine kuran'da cehennemin yakıtının insanlar ve taşlar olduğu belirtilir. bunun anlamı da madde seviyesine inmiş insan bilincinin hakikate ters düşen fiillere müptela olup azaba uğramasıdır. zira devlet-i aliye'nin yani evrensel ilahi düzenin kurallarını çiğneyen mutlaka cezalandırılır.

    altbeynin titreşim frekansı yükseltilip algı skalası genişletilmedikçe tünelin ucundaki ışık görünmez. zira başka türlü kişi gerçek anlamda iman sahibi olamaz. esasen iman, kuru kuruya bir kabullenim olmayıp apaçık algılamaktan ibarettir. bu nedenle altbeynin frekansının yükselmesi aynı zamanda kişinin imanının yükselmesi anlamına gelir.

    tıpkı bireyler gibi toplumların da bir bilinci vardır ve onların dahi tarih içinde ilerlemesi söz konusudur. bu ne anlama geliyor biliyor musunuz? toplumsal bilincin titreşim frekansı dahi savaşlardan, bin bir türlü çilelerden, çatışmalardan geçe geçe asırlar içinde yükselmektedir. zira ilerleme mutlaka diyalektik karakterdedir. antitez ile kanlı bıçaklı olmadan ilerleme olmaz. insanlık elbette bir gün manevi alemi apaçık görecek seviyeye gelecektir. hz. isa'nın inmesi, deccalın çıkması vs. hep bu ilerleme ile ilgilidir.

    ancak o zamana dek kendimize mukayyet olmamız gerekmektedir. zira şu anda toplumsal bilincin frekansı epeyce düşük seviyede olduğundan, kendimizi akışa bırakırsak tipik bir bilimperest olup çıkarız. bu nedenle toplumla aramıza mesafe koyup kişisel gelişimimize yatırım yapmamız gerekmektedir. ancak şunu da gayet iyi biliyoruz ki, insanların çoğu sadece genel gidişata uyarlar ve onun ötesine geçme zahmetinden kaçınırlar.
  • şokopop'un videosunda anlattığı kadarıyla alper narman nez ve bülent aris ortak yapımı olan "gönül su bende" şarkısının yapıldıktan 2 yil sonra hande yener'e kaptirilmış hali olan şarkı.

    edit: sokopop nez 2.bolum videosunun sonunda ise nez tarafından söylenen demo versiyonu bulunmaktadır ve hande yener versiyonundan bin kat daha güzeldir.
  • sen orda yoksun'dan bir göksel şarkısı.

    çıkardım kelepçeni git hadi
    bir müebbet hapsetsem seni
    felaket kaçınılmaz ki

    gerçek üstü yeminler güzel
    ama yasaklar bozulmak ister
    yıkılmak ister

    başka bir vücut isteme
    başka bir şefkat arama
    hangimiz daha benciliz bilmem ki

    yabancı suları merak etme
    sevmediğim düşler kurma
    bu mümkün olabilir mi sanmam ki

    arsız çocuğu uyandırdın içimdeki
    yalnız benim olman için
    savaştım her aşık gibi

    gerçek üstü yeminler güzel
    ama yasaklar bozulmak ister
    yıkılmak ister
  • hande yenerin nakarat uydurma sevdalısı şarkılarından bir diğeri. daha önce "biz doyduk allah artırsın, sofrayı kuran kaldırsın" tadında bir şarkısı vardı, şimdilerde "çok yorulduk bi daha olasın, terli terli koşulmasın" tadında söylüyor. ama müzik güzel, çok sesli vokal de güzel, dinleniyor yani şarkı.
  • şaşırtan güzellikte bir hande yener şarkısı. dinlemekten kendimi alamıyorum.
hesabın var mı? giriş yap